donderdag 18 september 2014

YongKun's hoesjes

Heey ik laat vandaag mijn telefoon hoesjes zien ik heb een iPhone en ik heb daar ook wat hoesjes voor.

Dat zijn al mijn hoesjes in totaal zijn het er 6


 het is niet mega veel maarja. 
Dat is het eerste hoesje. Ik weet niet waar die vandaan komt. Maar ik heb hem van mijn moeder gekregen en ik vind hem ook niet echt heel mooi. 
Dit hoesje is van miniinthebox. Het is een hard case.



Dan dit hoesje. Dit hoesje is van de HEMA, en het is hard maar ook een beetje silicone. Mijn vriendinnen hebben hun naam erop geschreven. 

Dit hoesje is ook van miniinthebox en ook een hard case. 

Dit hoesje is van de primark het is van silicone. 

Dan is dit de laatste het is een doorzichtig zwart hoesje van ook miniinthebox. Het is ook van silicone.

XXX Yongkun




Geen opmerkingen:

Een reactie posten