woensdag 17 september 2014

Welkom op onze blog

Hallo welkom op onze uploadverse blog! Je denk nu vast 2 gekke meiden! Maar nee we zijn wel gek maar we zijn met z'n drieën.


Ik ben Puck,
Ik ben 11 jaar oud. Ik zit nog op de basisschool.
Mijn hobby's zijn hockey tekenen en shoppen natuurlijk.
Ik kan natuurlijk een heel vrienden boekje in gaan vullen maar
Nee liever niet. 



Ik ben YongKun
Ik ben 11 jaar
Ik zit ook nog op de basisschool
Ik ga waarschijnlijk met puck naar de middelbare
Mijn hobby's zijn paardrijden, shoppen, en tekenen


Ik ben Rozemarijn
ik ben 10 jaar oud.
ik zit samen met Puck en Yongkun
in de zelfde groep ik in groep 7 en Puck
en Yongkun in groep 8.
Mijn hobby's zijn paardrijden, shoppen, creatief zijn (door Puck)
en ja dat was het wel..

groetjes van Puck, Yongkun en Roos.


Ps.wij houden van dino's!!!!






3 opmerkingen:

  1. ik ben yongkun ff maar hoe heb je dat veranderd met die klik op RAWR voormeer ofzo? en mijn nichtje vind je hoesjes heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk hoor die site groetjes nymphe

    BeantwoordenVerwijderen